fredag 31 juli 2015

De första hindrena

Det första hindret är mitt rebelljag som vaknar så fort jag vill bestämma en riktning i mitt liv. Hon vill vara fri och inte följa andra regler än de infall som kommer henne på läppen (läs choklad). På eftermiddagen åt jag därför en godispåse fast jag inte riktigt var sugen. Men jag hoppas att min mer tillåtande attityd ska få henne att nöja sig med lite gott då och då istället för att helt vända henne ryggen, för då går hon aldrig med på att samarbeta!!

Har nu ätit lite kvällsmat, en kycklingkebabrulle, och hittar hinder nummer två. Att inte riktigt vara mätt efter maten. Det första jag tänker på är att äta nåt onyttigt men det vill jag ju inte. Kan bara inte komma på vad det annars skulle vara. Har redan ätit två mackor efter brunchen så den kvoten är full...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar