fredag 31 juli 2015

Första dagen

Första dagen har gått ganska bra :-) Har inte behövt bli rebellisk igen utan har ätit hyfsad mat kontinuerligt under dagen och kompletterat med någon macka om jag inte blivit mätt. Lite godis har det blivit men inte alls mycket! Nu på kvällen funderade jag på godis men eftersom jag var mätt var jag inte alls så sugen. Känns bra :-) Jag ska försöka hålla mig en vecka till nästa invägning och målet blir att gå ner ca 0,5 kg dvs till precis under 91 kg. 90 nånting. Sen har jag det hägrande målet att slippa en nia framför vikten hädanefter!! Om 3 veckor borde det gå om jag är ganska duktig. Det enda negativa idag är väl att jag inte orkat gå på en promenad. Jag ska tvinga mig ut imorgon även om jag inte vill.

Målet för vecka 32 är att gå ner från 91,4 till 90,9 dvs 0,5 kg. Jag började idag fredag men har till söndag på mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar