lördag 1 augusti 2015

Dag 2

Invägningen idag är på 0,4 kg mer än igår - 91,8 - vilket dock är förståeligt då jag vägde mig först kl 12.00 igår och kissade ut massa extra vätska först. Och jag ska heller inte vara så orolig för vikten annat än den officiella invägningen en gång i veckan (söndagar som det ser ut nu). Så jag har drygt en vecka på mig att nå målet på under 91 kg. Men det är inte säkert att jag når det denna vecka eftersom jag ju vägde betydligt mer idag...

Frukost på två äggmackor med smör och Kalles randiga. Gott och mättande! Med ett halvt glas juice till (eller ett helt mindre glas, men alla mina glas är så stora! :-) ).

Nu ska jag försöka vila lite. Sen är målet en promenad idag och än så länge skiner faktiskt solen lite! Det är så deprimerande annars med kylan, blåsten och att det bara är mulet jämt denna sommar.

Jag har dock ingen aning om vad vi ska äta för lunch. Så brukar det vara. När ska vi hinna planera? Hmm. Borde skriva ner ett förslag här nu så det inte blir panikhungrigt om några timmar...

Nu har jag i alla fall lagt in 8 laxbitar i kylen så får vi se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar