onsdag 19 augusti 2015

Nya förhoppningar

Jag gick ner 3 kg på 1 vecka med LCHF!! (91,5-88,5) Sen åt jag dumheter och det slutade på 2 kilo ner (89,5)

Så om jag nu kör LCHF i 1 vecka strikt, så borde jag kunna gå ner 3 kg igen! Med mina 5km-promenader varje dag då. Imorse vägde jag 89,5 men då jag vägde mig kl 11.00 är nog min vikt närmare 90 tyvärr.

Så mitt mål får bli att väga 86,9 nästa måndag!! Det är dags att se den där 6:an nu :-)

Jag har velat fram och tillbaka med LCHF så frågan är varför jag känner mig motiverad nu. Jag tror att det handlar om något så simpelt som att jag såg en smal tjej på TV och bara LÄNGTAR efter att få känna mig smal och snygg igen!! Dessutom såg jag bilder på en tjej som gått ner 20 kg på 10 månader och det var SÅN skillnad! Kör jag strikt borde jag kunna gå ner 20 kg på 20 veckor, dvs 1 kg i veckan. Det betyder att jag kan väga 70 kg om 4 månader dvs till nyår!! Sen är det bara 5 kg kvar till min målvikt på 65 kg så är jag RIKTIGT duktig kanske jag kan nå den också till nyår! :-D

Mitt tänk nu:

Ja LCHF kan vara lite tråkigt, men det är ett fantastiskt sätt att snabbt bli av med mina jävliga 25 extrakilon!! Och DET är mitt mål! Att få vara snygg och lätt igen. Det går!! Det går!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar