fredag 28 augusti 2015

Platå igen

Nu har jag stått på den där 6:an sen i tisdags!! Fyra dagar. Fast jag fullkomligen svalt mig igår gick jag inte ner mer än ynka 2 hekto. Men det är mer än de tre sista dagarna i alla fall. Idag äter jag mer (är fortfarande utsvulten efter igår!) så vi får väl se om det händer nåt imorgon. Visst ska jag ha min mens på tisdag, men borde inte svälla upp så mkt redan idag (fredag), eller?

Jaja. Bara fortsätta kämpa. SÅ tråkigt när inte moroten i form av viktminskning infinner sig. Skulle vara fantastiskt om jag var nere på 85 nånting imorgon men det är väl för mycket att hoppas på :-( Fast huvudsaken är att jag inte går upp...samtidigt kan ju vikten flukturera lite.

Vill gå ner NU! Kämpar så hårt och ser så lite resultat just nu. Och är SÅ hungrig och vill bara ösa i mig Mint Supreme fast jag ätit en stadig lunch precis.

Ja lite senare så fallerade jag. Åt kexchoklad, Kinapuffar, en havreboll och en dubbelnougat! Och en kexchoklad till på kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar