söndag 20 september 2015

5 veckors utmaning

Igår såg jag en tjej som gått ner 10 kg på 5 veckor med LCHF! Nu ska jag utmana mig själv till samma sak även om det inte är så troligt att det kommer att gå så snabbt :-) Men nu kör jag strikt LCHF och promenader - helst 1 mil om dagen! - i 5 veckor så får vi se :-)

Hittills så har jag inte hållit nån diet alls faktiskt. Har ätit en hel del godis och igår tom en pizza!! Men redan innan jag bestämde mig för pizzan så lovade jag mig att köra hårt from idag!

Så nu är det dags!

Ett mål kan också vara att komma i min Craft Weather Jacket i storlek L som jag fick hem igår, eftersom det saknas ca 10 cm till att få igen blixtlåset!! Det går eftersom den är stretchig, men den sitter inte så skönt då.

Nu kör jag! :-)

Invägning idag kl 11.00 på 87,0.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar