söndag 27 september 2015

Slut på hattandet?

Jag kroknade på LCHF igen vilket resulterade i flera dagars svullande. Jag verkligen VRÄKTE i mig kakor och godis utan att ens tycka att det var gott och jag fortsatte fast jag mådde illa! Och åt ingen riktig mat vilket har resulterat i att det lilla jag känt i halsen en vecka fått fritt spelrum. Så nu är jag ordentligt förkyld :-/

Men nu är jag trött på mitt hattande! Nu vill jag ner. Nu kör jag bara! OM jag håller på att bli helt galen är det bättre jag tar nåt litet än att sabba allt. Ska försöka med LCHF och tillåter mig två Mint Creation per dag. Om jag måste. Skulle kanske kunna ta en och annan macka. Om jag måste. Men helst inte.

Invägning idag på 86,7.

Ska försöka skriva varje dag och dokumentera även den mentala biten!

Inställning: Äh nu kör vi bara. Är trött på godis, på ursäkter, på mitt hattande och på att aldrig fortsätta neråt. Nu VILL jag gå ner i vikt! Det är ingen tvångströja. Det är min dröm!

Hinder: Sjukdom och trötthet. Har rejält ont i halsen. Har ingen god mat klar. Men jag behöver ju inte ge mig ut och motionera. Bara fokusera på att göra bra mat. Men vad har jag ingen aning om...Frukost på kokta ägg i alla fall :-)

Tankeställare: För EN MÅNAD sen vägde jag som idag. För EXAKT en månad sen, 28 augusti!! Vad hade jag varit idag om jag hade fortsatt i samma tempo? Antagligen hela 5 kilo lättare dvs vägd 81 nånting istället!!! Tänk om jag nästa månad kan uppleva detta istället? Det vore väl underbart!!

Rapport:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar